1

استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ برای فریلنسرها

استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ برای فریلنسرها چگونه است؟ آیا یک فریلنسر می تواند برای توسعه کار خود از اینفلوئنسرها استفاده کند؟ با ما همراه باشید.

مقدمه

وقتی افرادی مانند کریس رونالدو یا جیسون استاتهام از یک محصول یا خدمات حمایتی انجام می‌دهند ، مردم توجه می‌کنند. این قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تأثیرگذار است! استفاده برندهای بزرگ از پتانسیل بازاریابی تأثیرگذار در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اینفلوئنسر مارکتینگ

بیشتر بخوانید: فریلنسری چیست؟

و درست مانند برندهای بزرگ ، فریلنسرها نیز می‌توانند بیشترین سود را از بازاریابی تأثیرگذار ببرند.

فقط ، نکته کلیدی در اتخاذ استراتژی مناسب نهفته است. در اینجا چند نمونه از استفاده موثر از بازاریابی تأثیرگذار ذکر شده است.

کاربرد اینفلوئنسر مارکتینگ در فریلنسری

فرض کنید شما یک نویسنده فریلنسر هستید که برای حوزه سلامت و تناسب اندام مقاله می‌‌نویسید. حالا ، اگر می‌خواهید کار خود را توسعه دهید ، به دنبال تأثیرگذاران فعال در حوزه تناسب اندام باشید که نسبتاً در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. با آن‌ها تماس بگیرید و نوشته‌های خود را به اشتراک بگذارید.

فرض کنید آن‌ها از یکی از مخاطبان خود در مورد رژیم غذایی خاصی سوال می‌کنند. اگر چیزی در مورد این موضوع نوشته‌اید و آن را با اینفلوئنسر مذکور به اشتراک گذاشته‌اید ، آن‌ها می‌توانند کارهای شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

طراح وب فریلنسر چطور؟ فرض کنید شما یک طراح وب‌سایت با تخصص در بیزینس رستوران‌داری و غذاخوری هستید.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) چیست؟

شما می‌توانید در شهر خود رستورانی را جستجو کنید که وب سایت نداشته باشد. و پیشنهاد طراحی سایت خود را با قیمتی عالی ارائه دهید.

بنابراین استراتژی‌های موجود برای شما چیست؟

رسانه‌های اکتسابی: رسانه‌های اکتسابی بهترین پلتفرم تبلیغ برای کسب و کار شما است و در معرض توجه قرار گرفتن کسب و کار مستقل شما از طریق بازاریابی دهان به دهان است. با مشتریان فعلی خود که مخاطبان خوبی در بسترهای رسانه‌های اجتماعی دارند ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید برند شما یا خدمات شما را که استفاده کرده‌اند به بازار عرضه کنند.

به دست آوردن رسانه اکتسابی + رسانه پرداخت شده: این مورد به مشتری‌ای مربوط می‌شود که به شیوه معمولی تمایل ندارد که بگوید از کار شما چقدر خوشحال است. در این حالت ، می‌توانید سعی کنید به مشتری انگیزه‌ای برای این کار ارائه دهید. شاید در ازای دادن یک تخفیف برای خرید آینده یا استفاده از او برای همکاری در فروش.

بازاریابی تأثیرگذار 100٪ پولی: این کار زمانی درست است که شما تصمیم می‌گیرید تبلیغ خود را در اختیار اینفلوئنسر قرار دهید تا پست‌هایی منتشر کند که در آن به برند شما ارجاع می‌دهد. به عنوان مثال ، شما یک طراح گرافیک هستید که نمونه کارهای خود را برای یک متخصص داخلی ارسال می‌کنید تا آن را به مخاطبان خود ارائه دهد.

در این مقاله در مورد استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ برای فریلنسرها مطالبی آموختیم.

منبع

۱. چگونه به عنوان فریلنسر از اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد کسب کنیم؟ – ترجمه ار انگلیسی

آژانس معاملات هوشمند

آژانس معاملات هوشمند آکادمی آموزشی همکار golearnwork.com در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ،بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو (سئو) ، بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ، داده کاوی آماری و ... .

مطالب مرتبط
1
چگونه فریلنسر موسیقی شویم؟ 1 دقیقه

چگونه فریلنسر موسیقی شویم؟

golearnwork

چگونه فریلنسر موسیقی شویم؟ در این مقاله قصد داریم با هم بررسی کنیم که چگونه می‌توان در رشته موسیقی به کار فریلنسری پرداخت. با ما همراه باشید. بخوانید: فریلنسری چیست؟ موسیقی یکی از مهارت‌های مهم جامعه است، اگر نگوییم مهم‌ترین. تجربه به ما آموخته است که بسیاری از موزیسین‌ها با هم بند می‌شوند و با […]

موتور جستجو وب چیست؟ 1 دقیقه

موتور جستجو وب چیست؟

golearnwork

موتور جستجو وب چیست؟ در این نوشتار آموزشی بر آن شده‌ایم تا درباره یکی از مهم‌ترین ابزارهای داده کاوی و وب کاوی بحث کنیم. نوشتارهای اصلی: داده کاوی چیست؟ ، وب کاوی چیست؟ ، چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟ موتور جستجو یک نرم‌افزار با قابلیت دسترسی به اینترنت است که پایگاه داده‌ای از اطلاعات […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان