1

کنترل احساسات در شرایط بد

کنترل احساسات در شرایط بد یعنی چه؟ چگونه می‌توانیم احساساتمان را کنترل کنیم و همچنان با شادی به سمت موفقیت حرکت کنیم؟

انسان‌های موفق و ثروتمند کسانی هستند که حتی در بدترین شرایط ممکن احساساتشان را کنترل می‌کنند.

احساسات شما و کیفیت کار شما

احساسات خوب سبب می‌شوند که کیفیت کار شما بهتر شود. و به سمت کارهای خوب و افراد خوب کشیده شوید. احساسات خوب سبب می‌شوند دایره ارتباطیتان افراد موفق و شاد باشند.

شادی ، شادی را جذب می‌کند. غم ، غم را جذب می‌کند. به همین ترتیب ، افراد شاد ، افراد شاد را جذب می‌کنند ، و افراد غمگین ، افراد غمگین را جذب می‌کنند.

هر چه احساسات شما (در جهت منفی یا مثبت) قوی‌تر باشد ، جذب شادی یا غم هم بیشتر می‌شود.

کنترل احساسات

در ابتدا کار دشواری می‌تواند باشد. چون موانع ذهنی شما مانع از تغییر احساساتتان می‌گردند. اما به تدریج ذهنتان به تلاش‌های شما واکنش نشان می‌دهد و نرم‌تر و نرم‌تر می‌گردد. آن وقت خواهید دید که چطور احساسات شما به سمت شادی و آسایش تغییر می‌کنند.

عشق و علاقه به هدف

عشق و علاقه‌ای که شما به هدفتان دارید ، می‌تواند شما را شارژ کند. می‌تواند باعث شود که همیشه شاد و سرزنده باشید و احساس خوبی داشته باشید.

ناپلئون هیل می‌گوید: “مهم‌ترین چیز برای رسیدن شما به اهداف اشتیاق سوزان است.”

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  برنامه ریزی به روش دارن هاردی

یک راه میانبر برای موفقیت

اگر برای کسب موفقیت دنبال راه میانبر هستید ، “داشتن احساس خوب” بهترین راه میانبر است.

احساسات روی بدن اثر می‌گذارند.

احساسات ما روی بدنمان اثر می‌گذارند. اگر احساسات خوب و برانگیزاننده داشته باشیم ، بیماری‌ها زودتر خوب می‌شوند. زیرا بدن خود را بازسازی می‌کند و اگر بیماری ادامه پیدا کند ، یکی از دلایل آن احساسات بد خواهد بود. خواه بیماری روحی باشد و خواه جسمی.

تغییر احساسات تدریجی است.

تغییر از احساس بد به احساس خوب یک شبه اتفاق نمی‌افتد. بلکه بایستی ابتدا احساسات بد را با تفکر و القای افکار مثبت خنثی کنید.

بعد از آن و با تمرین دائمی به مرور شاهد بهبود احساساتتان خواهید بود.

این هم از درس ما در مورد احساسات. امیدوارم استفاده ببرید.

بهنام الیاسی

مشاور و مدرس موفقیت فردی و کوچینگ شخصی. درست وقتی که از همه چیز نا امید شده بودم با قوانین و آموزه‌هایی آشنا شدم که زندگی منو در همه جهات متحول کرد.

مطالب مرتبط
1
1 دقیقه

پنج ویژگی اصلی یک برنامه ریزی موفق

فرات حسن پور

پنج ویژگی اصلی یک برنامه ریزی موفق؛ در این مقاله آموزشی ما با هم این ویژگی‌های مهم را بررسی می‌کنیم. همه‌ی ما اهدافی داریم که خواستار رسیدن به آنها هستیم و در نهایت نتیجه‌ای که می‌خواهیم از برنامه‌ریزی مان بگیریم رسیدن به همین اهداف است. تا به الان در مقالات گذشته در مورد نحوه برنامه‌ریزی […]

1 دقیقه

چند باور محدود کننده افزایش درآمد

بهنام الیاسی

چند باور محدود کننده افزایش درآمد را در این درس برای شما خواهم گفت و به همراه آن ، راهکارهای تغییر را با هم بررسی می‌کنیم. به این جمله فکر کنید اگر می‌خواهید سریع به افزایش درآمد برسید ، به این جمله فکر کنید. ببینید آیا در موردتان صدق می‌کند یا نه؟ “من نمی‌توانم بخشی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان