1

آیا می‌توان به اکانت خصوصی اینستاگرام وارد شد؟

آیا می‌توان به اکانت خصوصی اینستاگرام وارد شد؟

سایت‌هایی هستند که ادعا می‌کنند ابزار شکستن قفل اکانت خصوصی اینستاگرام و ورود به آن را دارا هستند. می‌خواهیم ببینیم این ادعا چقدر صحت دارد.

در دنیای وب و امنیت شبکه، سایت‌هایی ابزاری وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، از سایت مورد نظر خود اطلاعات کسب کنید.

این اطلاعات شامل whois دامین یا اطلاعات دارنده دامنه، آدرس آی پی، محل سرورهای سایت، اطلاعات تکنولوژیکی سایت مثلا استفاده از نرم افزار وب سرویس، سیستم مدیریت محتوا و … هستند. همچنین رتبه سایت در موتورهای جستجو و میزان درآمد سایت.

به عنوان مثال، سایتهای زیر را ببینید:

whois.com
hypestat.com

این سایتها مرجع خوبی برای جستجوی اطلاعات سایتها و همینطور افراد و کمپانیهای سازنده شان هستند.

برای اطلاعات بیشتر، اینجا را ببینید.

در واقع این اطلاعات آزاد، رایگان و قانونی در اختیار شما قرار می‌گیرند. به هیچ وجه محرمانه تلقی نمی‌شوند و کسی بابت کسب و یا در اختیار گذاشتن این اطلاعات تحت تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد.

همچنین شما ممکن است با جستجوی نام اشخاص، اطلاعاتی در مورد آنها در سایتهای مختلف یا شبکه‌های اجتماعی به دست بیاورید. باز هم این اطلاعات آزاد هستند.

اما در مورد ورود به اکانت خصوصی اینستاگرام کسی (آن هم بدون در خواست فالو)، این کار تجاوز به حریم خصوصی محسوب می‌شود و اصلا خوب نیست!!

چون اینستاگرام و برخی شبکه های اجتماعی مشابه آن، به کاربران خود حق انتخاب می‌دهند که چه کسانی اجازه مشاهده پروفایل و اطلاعات آنان را می‌توانند داشته باشند.

بهترین راه ورود به اکانت خصوصی اینستاگرام یک کاربر و مشاهده آن


شاید جواب خوبی برای برخی نباشد، ولی جواب درست همان درخواست فالو کردن است!

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  URL چیست؟

اما سایت‌هایی که ادعا می‌کنند قفل اکانت خصوصی اینستاگرام را می‌شکنند، چگونه کار می‌کنند؟

پاسخ این است که به احتمال زیاد نه تنها هیچ کاری نمی‌کنند، بلکه شما و امنیتتان را به مخاطره خواهند انداخت.

این سایتها شما را به صفحه‌ای هدایت میکنند که اطلاعاتتان را بدزدند و در حالت بدتر، شما را برای مشاهده اکانت‌های باز شده، به دانلود Malware یا بدافزار وادار می‌کنند. آنگاه از طریق این بدافزارها، کامپیوتر یا گوشی شما مورد هک قرار می‌گیرد، به همین سادگی.

ترفند برخی از آنها به این صورت است که یک عکس و محتوای نامرئی شده از یک پیج اینستاگرام به شما نشان می‌دهند و به شما می‌گویند که برای مشاهده اطلاعات، باید فرمی را پر کنید و یا چیزی را دانلود کنید، که گفته شد چیست.

حتی اگر این سایت‌ها در ادعای خود برای نشان دادن اکانت اینستاگرام خصوصی صادق باشند، نباید به آنها اعتماد کنید، زیرا احتمالا قربانی می‌شوید. قربانی اصلی در درجه اول استفاده کننده از این سایتهاست، تا کسی که قرار است قفل اکانت خصوصی او شکسته شود.

آیا می‌توان به اکانت خصوصی اینستاگرام وارد شد؟ بهتر است اول اجازه بگیرید.

مطالب مرتبط
1
1 دقیقه

CMD چیست؟

golearnwork

CMD مخفف Command Line (و یا Command Prompt) یک خط فرمان و ابزاری نرم‌افزاری برای نوشتن دستورهای یک سیستم عامل مانند ویندوز یا لینوکس (با نام ترمینال) به صورت کدنویسی شده است. (یک رابط کاربری متنی و اسکریپت است.) CMD مخفف Command Line (و یا Command Prompt) یک خط فرمان و ابزاری نرم‌افزاری برای نوشتن […]

1 دقیقه

چگونه خواننده شویم؟

golearnwork

در سالهای اخیر، تب خوانندگی بسیار بالا گرفته، به طوری که افراد بسیاری به سودای معروف شدن به سمت استودیوهای موسیقی سرازیر می‌شوند وحاضرند با پرداخت هزینه‌های گزافی، خود را در رده و رسته کسانی قرار دهند که از آن‌ها اثری تولید و پخش شده. چگونه خواننده شویم؟ در سالهای اخیر، تب خواننده شدن بسیار […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان