1

ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی به کمک تجزیه و تحلیل

ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی به کمک تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده را در این مقاله بررسی کرده و چند نمونه آن را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی و آنالیز پیش بینی کننده

ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی

تعدادی از این ابزار را با هم بررسی می‌کنیم:

Adobe Analytics

ابزار Adobe Analytics از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از منابع مختلف آنلاین و آفلاین و سپس تجسم بینش در داده‌های شما استفاده می کند.

BlueConic

ابزار BlueConic یک پلتفرم داده مشتری است که داده‌های مشتری را برای اهداف بازاریابی به نمایه‌های شخصی تبدیل می‌کند.

Crayon

ابزار Crayon یک شرکت اطلاعاتی بازار است که از هوش مصنوعی برای کمک به مشاغل برای ردیابی ، تجزیه و تحلیل داده و عمل به آنالیز استفاده می‌کند.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

ابزار Google Analytics یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های متداول است که از یادگیری ماشین از Google برای ارائه اطلاعات در مورد داده های شما استفاده می‌کند. تجزیه و تحلیل پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط این ابزار ، ستون فقرات گزارشات بسیاری از سازمان‌ها است.

بیشتر بخوانید: آنالیز سایت توسط گوگل

Helixa

ابزار Helixa فناوری‌ها و محصولات SaaS را توسعه می‌دهد که از هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و سایر فناوری‌های نوظهور برای استخراج ترکیب مجموعه داده‌های متفاوت و ساخت کارآمد بینش‌های تحقیقاتی پیشرفته از داده‌های بزرگ استفاده می‌کند.

Invoca

ابزار Invoca یک پلتفرم ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل داده‌ها با هوش مصنوعی است که به بازاریابان کمک می‌کند تماس‌های ورودی را هدایت کرده و آن‌ها را به فروش تبدیل کنند.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  رویکرد تجویزی در آنالیز چیست؟

در این مقاله در مورد ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی به کمک تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده مطالبی بیان شد.

مطالب مرتبط
1
سیستم توزیع شده چیست؟ 1 دقیقه

سیستم توزیع شده چیست؟

golearnwork

سیستم توزیع شده در علوم کامپیوتر چیست؟ در این مقاله آموزشی این مفهوم را به همراه مزایا و چالش‌های آن توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید. سیستم توزیع شده ، که به رایانش توزیع شده نیز معروف است ، سیستمی است که دارای اجزای متعددی بوده که روی ماشینهای مختلف قرار گرفته‌اند و با […]

1 دقیقه

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده در هوش مصنوعی

golearnwork

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده در هوش مصنوعی چیست؟ در این مقاله آموزشی بر آنیم تا در مورد تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و نقش هوش مصنوعی در آن صحبت کنیم. هوش مصنوعی قادر است مجموعه داده‌های بزرگ ، از جمله داده‌های رقبا را در مقیاس وسیع تجزیه و تحلیل کند و آنالیز […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان