1

اپلیکیشن های تولید و مدیریت محتوا با موبایل

تولید محتوای الکترونیکی با گوشی چطور انجام می شود؟ چه اپلیکیشن هایی برای این کار لازم است؟ در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

محتوای ایجاد شده در دستگاه های هوشمند تلفن همراه مدتهاست از محتوای تولید شده توسط کامپیوترهای دسکتاپ بیشتر شده. همچنین ، تعداد جستجوهای Google در تلفن همراه اکنون بیش از ده برابر بیشتر از دسکتاپ است. این گزاره ها ما را به نتیجه ای مهم رهنمون می شوند: اهمیت گوشی های هوشمند بیشتر از رایانه است. بنابراین ما باید به موبایلها اهمیت داده و برایشان اولویت قائل شویم.

مطالب مربوط به اهمیت دادن به موبایل ، طراحی سایت ریسپانسیو و ایجاد اپلیکیشن را در این مقاله ببینید.

تولید محتوای الکترونیکی با گوشی


چند سال پیش تنها محتوا را روی صفحه گوشی تلفن همراه مشاهده میکردیم ، اکنون اپهای موبایلی تبدیل به ترند مهمی شده‌اند. همه ما می خواهیم بخشی از این ترند باشیم. ما می خواهیم یادداشت برداری کنیم ، اسناد را مدیریت کنیم ، فیلم یا انیمیشن ایجاد کنیم ، به فیلمها و تصاویر فیلترها و جلوه هایی اضافه کنیم و همه آنها را بلافاصله در رسانه های اجتماعی همچون YouTube منتشر کنیم.

با هدف رفع این نیاز ، نسل نوینی از برنامه های تلفن همراه متولد شده اند. این برنامه‌ها به شما امکان میدهند محتوای دیجیتالی را با تلفن همراه ایجاد در سراسر وب منتشر و مدیریت کنید. آنها هر کدام مشکلی را حل می‌کنند. متنوع ، قدرتمند و در همه زمانها قابل دسترسی هستند. برنامه های تولید محتوای تلفن همراه معمولاً در گروه بهینه سازها قرار می گیرند. باعث می شوند که شما بهره وری بالاتری داشته باشید ، خصوصاً اگر مشغول کار حرفه ای باشید. اکنون میخواهیم برنامه های تولید محتوای پیشرو را بررسی کنیم و ببینیم چه چیزی آنها را برجسته می کند.

برخی از این اپلیکیشن ها تولید کننده محتوا هستند. تولیدکننده محتوای متنی مانند گوگل داکس ، یا تولیدکننده محتوای ویدیویی مانند Write on Video و یا Mobizen. برخی مدیریت کننده محتوا هستند مانند بافر (مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی) و برخی هم مانند Trello و Slack برای پروژه های تولید محتوای تیمی مناسبند.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  کمپین تبلیغاتی چیست؟

Evernote


Evernote سالهاست که وجود دارد. این برنامه به یکی از ابزارهای مهم بهینه سازی محتوا برای کل نسل کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شده است.

تنها کاربردش ذخیره محتوا نیست ، بلکه طیف گسترده ای از ابزارهای قدرتمند را برای حاشیه نویسی اسناد ، ایجاد چک لیست یا سازماندهی محتوا در پوشه ها ارائه می دهد. تمام مواردی که آن را قادر می سازد نوع جدیدی از محتوا – معنادار و غنی شده از نظر اطلاعاتی – ایجاد کند.

اگر آن را نپسندیدید یا به فضای ابری بیشتری احتیاج داشتید ، می‌توانید آلترناتیو آن NoteLedge را بررسی کنید. این برنامه با یک راهکار Kdan Cloud ارائه می شود. به راحتی به شما امکان می دهد تمام دارایی های دیجیتال خود را همگام سازی کنید.

Animation Desk


آیا تا به حال انیمیشن ساخته اید؟ یا دوست دارید این کار را انجام دهید؟ این کار بسیار جذاب و سرگرم کننده است چون دیگر نیازی به نرم افزار گران قیمت نیست. فقط با کمک Animation Desk می توانید همه کارها را با تلفن همراه چه iOS و چه Android انجام دهید. این برنامه یک نمونه عالی از برنامه ایجاد محتوای دیداری است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از گرافیک در عرض چند دقیقه یا چند ساعت طراحی ، آثار هنری بی نظیر خلق کنید.

Animation Desk چند سکویی و چند پلتفرمی است. این برنامه را می توان در iOS ، Mac ، Android و Windows 10 استفاده کرد. اگر می خواهید کار خود را با دیگر انیماتورها به اشتراک بگذارید ، انجمنهای اختصاصی برای آن وجود دارند.

AniZone نه تنها کاربران Animation Desk بلکه تأثیرگذاران طراحی گرافیکی را که دارای یک مسابقه انیمیشن سالانه AniMagic است ، گرد هم می آورد.

Write on Video


اما اگر بیشتر به فیلم علاقه دارید و عاشق فیلمبرداری و یا ویرایش کلیپ های کوتاه در تلفن همراه خود هستید ، برنامه Write on Video به شما امکان می دهد فیلم های گرفته شده با دوربین دستگاه تلفن همراه خود را به راحتی برش داده و ویرایش کنید ، سپس جلوه هایی اضافه کرده و کار فاینال خود را به رسانه های اجتماعی یا YouTube ارسال کنید.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  ابزار فانوس دریایی گوگل چیست؟

Snapseed


Snapseed به نوعی فتوشاپ تلفن همراه است. از جذابترین های تولید محتوای الکترونیکی با گوشی در بخش گرافیک.
این برنامه قدرتمند در سال ۲۰۱۲ توسط گوگل خریداری شد. سپس آن را به عنوان # 1 مورد علاقه بسیاری از عکاسان حرفه ای تلفن همراه ، انتخاب کرده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی خود را به قطعات هنری تبدیل کنید. چطوری؟ با افزودن فیلتر ، تغییر رنگ و انجام برخی از کارهای پیشرفته فیلتر و ویرایش.

PDF Reader


PDF Reader سالهاست که در میان محبوب ترین برنامه های Mac در فروشگاه App Mac قرار دارد. هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی را ارائه می دهد که به شما در مدیریت ، حاشیه نویسی ، ادغام و انجام انواع عملیات با اسناد PDF کمک می کند. از همه انواع سند ممکن مانند XLS ، DOC ، صوتی یا تصویری پشتیبانی می کند. همه اینها به شما امکان می دهد فقط در یک برنامه اسناد متنوع و قدرتمندی ایجاد کنید. PDF Reader یکی از برنامه های لازم برای حرفه ای های دیجیتال ، بازاریاب ، متخصصان روابط عمومی ، دانشجویان یا هر کسی است که با اسناد زیادی کار می کند.

اسکنر جیبی


برخی باور دارند که دنیا چند سال دیگر بدون کاغذ خواهد شد. هرچند هنوز تا رسیدن به آنجا فاصله داریم. ما هنوز خود را با انبوه کاغذها مشغول می‌کنیم. اما متخصصان دیجیتال از جمله کسانی هستند که فضای زیادی برای نگهداری از کاغذها را ندارند. Pocket Scanner یک برنامه ساده و مفید است که کمک می‌کند با تلفن هوشمند خود سند را اسکن کنید. شما می توانید یادداشت اضافه کرده و در پوشه ای مخصوص در سمت راست قرار دهید. این برنامه همچنین به فضای ابری متصل شده و با برنامه NoteLedge که نام بردیم ، هماهنگی دارد.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  توکن غیر قابل معاوضه (NFT) چیست و چه کاربردی دارد؟

Trello Mobile


Trello نرم افزار موبایلی مدیریت پروژه است. به شما امکان می‌دهد که پروژه های خود و فازهای آن را مدیریت کنید.
شما می توانید پروژه های خود را روی Board تعریف کرده و موارد آن را در Card ها مشخص کنید. هر Card هم شامل List هایی از موارد مورد نیاز است. می توانید تیم تشکیل دهید و افرادی را به درون پروژه بیاورید.

بافر


اپلیکیشن بافر برای مدیریت اکانت‌های شما در شبکه های اجتماعی است. از اینستاگرام ، توئیتر ، فیسبوک ، گوگل پلاس و … پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری خوبی دارد و دارای تمام ویژگی های مشابه برنامه وب Buffer است. ارسال پست ها در شبکه های اجتماعی بطور خودکار ، قابلیت زمان بندی کردن پست های خود ، پشتیبانی از انواع برنامه ها ، پشتیبانی از شبکه های اجتماعی مختلف و رایگان بودن برنامه از مزیت‌های اصلی بافر است.

گوگل داکس


به دلیل سبک مینیمالیستی گوگل ، برنامه های Google Docs تلفن همراه بسیار ساده هستند و در عین حال به شما امکان می دهند تمام عملیات پردازش واژگان لازم را انجام دهید. این پردازشگر مبتنی بر وب بخشی از گوگل درایو است. گوگل داکس رقیب مهم مایکروسافت آفیس به شمار میرود. برای محیط اندروید دارای قابلیتهای بیشتری نسبت به آفیس است.

Slack


پلتفرم اسلک به شما امکان می‌دهد تا تیم کاری خود را روی آن سازماندهی کنید. می‌توانید برای بخش های مختلف سازمان خود روم های جداگانه درست کنید. همچنین میتوانید به اختیار خود قابلیت چت پی وی را فعال یا غیر فعال کنید.

وردپرس


اپلیکیشن وردپرس یکی از جالبترین های تولید محتوای الکترونیکی با گوشی است. به شما امکان میدهد با گوشی به بلاگ وردپرسی خود متصل شوید. می‌توانید نوشته های جدید خود را ایجاد و یا نوشته های قدیمی را ویرایش کنید.

Mobizen


این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد که از صفحه گوشی خود اسکرین رکورد گرفته و فیلم تهیه کنید.

در این مقاله با برخی اپلیکیشن های مربوط به تولید محتوای الکترونیکی با گوشی آشنا شدیم. نظرات و پیشنهاد خود را راجع به این مقاله با ما در میان بگذارید.

اینفوگرافی: اپلیکیشن‌های تولید و مدیریت محتوا

آژانس معاملات هوشمند

آژانس معاملات هوشمند آکادمی آموزشی همکار golearnwork.com در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ،بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو (سئو) ، بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ، داده کاوی آماری و ... .

مطالب مرتبط
1
چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟ 1 دقیقه

چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟

آژانس معاملات هوشمند

چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟ سئو چیست و چه انواعی دارد؟ سئو چگونه به معرفی برندمان کمک می‌کند؟ چگونه با سئو دیده شویم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش‌ها را بیابیم. مقاله اصلی دوره آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ را ببینید. پایه آموزشی و هدف‌های رفتاری از فراگیران پس از […]

1 دقیقه

بازاریابی همه کاناله چیست؟

آژانس معاملات هوشمند

بازاریابی همه کاناله چیست؟ در این مقاله به بازاریابی همه کانال ها خواهیم پرداخت مزایای آن را برخواهیم شمرد و به تفاوت‌های آن با بازاریابی چند کاناله اشاره‌های خواهیم داشت. آیا تا به حال در زمان حضور در یک فروشگاه پیامکی در مورد ارتقاء کسب و کار دریافت کرده‌اید؟ یا پس از چت با نماینده […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان