1

اپلیکیشن های مناسب برنامه ریزی و مدیریت زمان

اپلیکیشن های مناسب برنامه ریزی و مدیریت زمان

سلام خدمت شما همراهان عزیز و دوست داشتنی؛ خیلی خوشحالم که فرصت این را دارم تا با هم مطالب جدیدی بیاموزیم.

در درس‌های قبلی یاد گرفتیم که چطور کارهایمان را اولویت بندی کنیم تا با صرف زمان و انرژی کمتر به دستاوردهای بزرگتری برسیم، همچنین در مورد اشتباهات رایج برنامه ریزی صحبت کردیم تا از این اشتباهات فاصله بگیریم و درست و اصولی برنامه ریزی کنیم؛ بهترین روش‌های برنامه ریزی را با هم یاد گرفتیم و اجرا کردیم و الان اینجا هستم تا اپلیکیشن های مفید برای برنامه ریزی، مدیریت زمان و افزایش تمرکز به شما معرفی کنم.

چرا تکنولوژی؟

بارها و بارها گفتیم که برنامه مان را باید مکتوب کنیم تا درصد موفقیت برنامه را بالاتر ببریم، اما همه با کاغذ و خودکار راحت نیستند، علاوه بر آن همیشه به کاغذ دسترسی نداریم و شاید کار کمی سخت باشد؛ اینجاست که تکنولوژی به دادمان می‌آید.

اگر کسی باشد که به شما یادآوری کند که در هر زمان چه کاری باید انجام دهید خوب می‌شد نه؟ اگر کسی را داشتید که مراقب تان بود تا بهتر از فضای مجازی استفاده کنید چطور؟ یا کسی که به شما کمک کند تمرکز بیشتری داشته باشید؟

خوب باید به شما بگویم که همه‌ی این کارها نتیجه‌ی آموزش‌های امروز و استفاده از آن‌ها هستند؛ شما می‌توانید بهتر از تکنولوژی استفاده کنید؛ باید بگویم که استفاده درست از این دنیای مجازی می‌تواند استفاده نادرست از آن را محدود کند و این فوق العاده ست.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  واقعا فایده هدف گذاری چیست؟ هدف گذاری باعث چه چیزی می‌شود؟

عصر تکنولوژی، عصر طلایی

عصر عصر تکنولوژی‌ست و حالا که اکثر افراد به شیوه نادرست از آن استفاده می‌کنند ما چرا از آن در جهت تحقق خواسته‌هایمان استفاده نکنیم؟ چرا وقتی می‌توانیم با تکنولوژی بهره وری، تمرکز و سرعت مان را افزایش دهیم این کار را نکنیم؟ ما الان در عصر طلایی زندگی می‌کنیم، به جای اینکه فقط نظاره‌گر رشد دیگران باشیم بیایید ما هم رشد کنیم و موفق شویم.

حالا چرا عصر طلایی؟ چون تا به حال در تاریخ رسیدن به موفقیت اینقدر سریع نبوده است، چون تا به حال در تاریخ امکاناتی که می‌توانیم از آن‌ها بهره بگیریم در این حد نبوده است؛ بنابراین بیاید ما هم در این عصر خودی نشان دهیم.

اپلیکیشن‌ها

در ویدیوی زیر پنج تا از بهترین اپلیکیشن ها را به شما معرفی کرده‌ام و نحوه استفاده از آنها را هم به شما آموزش داده‌ام.

اولین اپلیکیشن که معرفی می‌کنم اپلیکیشن کوالیتی تایم(Quality Time) است که به شدت در استفاده مناسب از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی به شما کمک خواهد کرد، می‌توانید با این اپ فعالیت تان را کنترل و محدود کنید و همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن های تلفن تان را با این اپ قطع کنید تا در زمان کار کسی مزاحم تان نشود؛ ویدیو رو ببینید کامل توضیح داده‌ام.

اپلیکیشن‌های بعدی to do, any do, focus to do و تیک تیک هستند که مخصوص برنامه ریزی اند؛ آموزش این اپ‌ها هم در ویدیوی زیر ببینید.

مشاهده ویدیو

امیدوارم که از این آموزش هم نهایت استفاده و لذت را برده باشید و مثل همیشه امیدوارم که دانا و عملگرا باشید.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  چطور تمرکزمان را افزایش دهیم؟ چهار راهکار برای بالا بردن تمرکز

ارادتمند شما فرات حسن پور

فرات حسن پور

فرات حسن‌پور هستم ، دانشجوی رشته روانشناسی و مدیریت رشد فردی. من یاد گرفته‌ام که همه چیز از خودم شروع میشه ، همه چیز زمان حاله ، کسی آینده رو ندیده ، پس به جای اینکه نگرانش باشی براش برنامه‌ریزی کن و خودتو آماده کن. یاد گرفتم انسان با تغییر باورهاش می‌تونه زندگیشو تغییر بده و یاد گرفتم که خوشبختی مثل تلفنه که اگه تو داشته باشیش و بقیه نداشته باشن به هیچ دردی نمیخوره. پس اول اومدم و شروع کردم به آموزش دیدن و رشد کردن ، وقتی دیدم داره خوب نتیجه میده ، اومدم تا به بقیه هم این موارد رو آموزش بدم و بهشون کمک کنم.

مطالب مرتبط
1
1 دقیقه

چگونه به دیگران کمک کنیم؟ ده نکته از آداب کمک کردن

گروه تجاری و کارآفرینی پرداس

چگونه به دیگران کمک کنیم؟ کمک کردن به دیگران چه آدابی دارد؟ با ما همراه باشید تا این پاسخها را بیابیم. کمک کردن وظیفه‌ای اخلاقی و اجتماعی است که سبب شد خود شما می‌شود. با کمک کردن از نعمت داشتن رشد شخصیت ، وجدان آسوده و دریافت حمایت‌های اجتماعی بهره‌مند خواهید شد. در این نوشتار […]

1 دقیقه

تله های اعتماد به نفس (این قسمت: تله نقص و شرم)

بهنام الیاسی

تله های اعتماد به نفس چی هستند؟ نقص و شرم چیست؟ این تله‌ها چگونه اعتماد به نفس ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند؟ یک سؤال اساسی! آیا تا به حال برایتان پیش آمده که حس کنید چیزی که دیگران را کمی ناراحت می‌کند و مثلا نیم ساعت ذهن‌شان را مشغول می‌کند ، شما را ساعت‌ها […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان