1

دوره حرفه ای برنامه ریزی

دوره حرفه ای برنامه ریزی؛ چرایی ، اصول ، بایدها و نبایدهای برنامه‌ریزی را در این دوره به شما معرفی خواهم کرد. با من همراه باشید.

سؤال مهم: برنامه‌ریزی به چه دردی می‌خوره؟

بعضی‌ها هستند که می‌گویند مگر برنامه‌ریزی به چه دردی می‌خورد؟ کارهایی که نیاز باشد را انجام می‌دهیم دیگر چه نیازی به نوشتن برنامه است؟ تازه وقتمان را هم تلف نمی‌کنیم.

برنامه‌ریزی فراتر از آنچه من و تو فکر می‌کنیم مهم و ضروری‌ست. استفان کاوی می‌گوید هر چیزی دو بار خلق می‌شود ، یکبار در ذهن و یکبار هم در واقعیت.

ممکن است بعضی‌ها بگویند که ما در ذهنمان می‌دانیم که باید چه کارهایی انجام دهیم. اما باید بگویم که آنچه در ذهن ماست غیر مادی است ، و برای آنکه آن را به یک چیز مادی تبدیل کنیم باید شروع کنیم به نوشتن. درست شنیدید ، نوشتن افکار باعث می‌شود که آن‌ها را از غیر مادی بودن به مادی بودن تبدیل کنیم. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که کتابی تحت عنوان «بنویس تا اتفاق بیفتد» نوشته شده است. بنابراین باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

با توجه به این موضوع من فرات حسن پور قرار است مقاله‌ها و ویدیوهایی را در مورد نحوه برنامه‌ریزی در سایت golearnwork.com قرار دهم. توصیه می‌کنم که مرا حتما دنبال کنید و از این مطالب نهایت استفاده را ببرید. چرا که همانطور که خودتان فهمیدید موضوعی به شدت مهم است.

موضوعات دوره

در این سلسله مقالات و ویدیوها ، موضوعات زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

۱. اشتباهات رایج در برنامه‌ریزی
۲. باورهای اشتباه در برنامه‌ریزی که نمی‌گذارند پیش برویم.
۳. دلایل عملی نشدن برنامه
۴. تکنیک‌های اجرایی کردن برنامه
۵. اصول و تکنیک‌های یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای
۶. کارهایی که قبل از شروع برنامه باید انجام دهیم
۷. کارهایی که بعد از اتمام برنامه باید انجام دهیم
۸. تکمیل کننده‌های برنامه

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  چرا پولدارها پولدارتر میشوند؟

درس‌های آموزشی

۱. چرا برنامه‌ریزی ما عملی نمی‌شود؟ – مقدمه (نگاهی به اشتباهات رایج در برنامه‌ریزی)

۲. اشتباهات رایج در برنامه‌ریزی (بخش دوم)

۳. مدیریت کارهای تعویقی برنامه؛ وقتی از برنامه عقب افتادیم چه کنیم؟

۴. برنامه‌ریزی موفق با اولویت‌بندی کارها + راهکار (معرفی اصل پارتو)

۵. روش اولویت‌بندی کارها با ماتریس آیزنهاور

6. اپلیکیشن‌های مناسب برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان

7. پنج ویژگی یک برنامه‌ریزی موفق

8. چطور زمان را مدیریت کنیم؟

9. روتین‌های صبح و شب افراد موفق

10. چطور تمرکزمان را افزایش دهیم؟ چهار راهکار

و در آخر به کسی تبدیل خواهیم شد که می‌تواند حرفه‌ای برنامه‌ریزی کند و حرفه‌ای عمل کند. پس با دوره برنامه ریزی حرفه ای همراهم باشید.

فرات حسن پور

فرات حسن‌پور هستم ، دانشجوی رشته روانشناسی و مدیریت رشد فردی. من یاد گرفته‌ام که همه چیز از خودم شروع میشه ، همه چیز زمان حاله ، کسی آینده رو ندیده ، پس به جای اینکه نگرانش باشی براش برنامه‌ریزی کن و خودتو آماده کن. یاد گرفتم انسان با تغییر باورهاش می‌تونه زندگیشو تغییر بده و یاد گرفتم که خوشبختی مثل تلفنه که اگه تو داشته باشیش و بقیه نداشته باشن به هیچ دردی نمیخوره. پس اول اومدم و شروع کردم به آموزش دیدن و رشد کردن ، وقتی دیدم داره خوب نتیجه میده ، اومدم تا به بقیه هم این موارد رو آموزش بدم و بهشون کمک کنم.

مطالب مرتبط
1
1 دقیقه

چرا پولدارها پولدارتر میشوند؟

بهنام الیاسی

چرا پولدارها پولدارتر میشوند؟ چرا برخی در هر شرایطی پولدارند؟ و افراد فقیر هم در هر شرایطی فقیرند؟ با من همراه باشید. در نوشته قبلیمان در مورد باور کسب ثروت صحبت کردیم و فهمیدیم که دلیل اصلی ثروتمند نبودن باورهای ما هستند. این باورها به مرور زمان توسط خانواده ، مدرسه ، رسانه‌ها و کلا […]

چطور تمرکزمان را افزایش دهیم؟ چهار راهکار برای بالا بردن تمرکز 1 دقیقه

چطور تمرکزمان را افزایش دهیم؟ چهار راهکار برای بالا بردن تمرکز

فرات حسن پور

چطور تمرکزمان را افزایش دهیم؟ آیا برای شما هم پیش آمده که مشغول مطالعه و کار کردن بوده‌اید و ناگهان متوجه شده‌اید که حواس‌تان پرت شده و به دیوار خیره شده‌اید یا به اتفاقاتی که هیچ ربطی به موضوع کارمان ندارد فکر می‌کنید؟ علت این اتفاق نبود تمرکز در حین مطالعه یا کار است. افزایش […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان