1

نقطه شروع دوره رایگان هدف گذاری

نقطه شروع دوره رایگان هدف گذاری

دوره رایگان هدف گذاری و قدم صفر آن ، در اینجا با دوده ویژه هدف گذاری ما آشنا می‌شوید. در این دوره، مابه شما کمک می‌کنیم تا اهداف خود را پیدا کرده و اولویت‌بندی کنید.

با سرچ کلمه هدف گذاری در گوگل می‌فهمید که تعداد دوره‌های هدف گذاری آنقدر زیاد است که نمی‌دانید کدام را ببینید و کدام یک را کنار بگذارید؛ اما چرا اینطور است؟ چرا تعداد دوره‌های هدف گذاری اینقدر زیاد است؟ چون فهمیده‌ایم که هدف گذاری چقدر مهم و حیاتی‌ست.

من می‌گویم اگر مقصدی وجود نداشته باشد حرکت کردن بیهوده است، اگر هدفی نداشته باشیم تلاش کردن ما بیهوده است و اصلا نمی‌دانیم که این تلاش را باید به چه چیزی تبدیل کنیم، نمی‌دانیم که در نهایت می‌خواهیم به چه چیزی برسیم؛ بنابراین بدون هدف بودن مساوی‌ست با تلف کردن نعمت زمان.

قیمت دوره‌های هدف گذاری

اکثر دوره‌های هدف گذاری نیازمند پرداخت هزینه‌اند که از ده هزار تومان شروع می‌شود و تا چند میلیون تومان هم ادامه دارد؛ البته این هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری بسیار پرسود است که خیلی از این سرمایه گذاری دوری می‌کنند.

در این بین کسانی هم هستند که دوره‌های رایگانی را آماده می‌کنند تا مردم از آنها استفاده کنند، دقیقا کاری که الان انجام می‌دهیم هم همین است، می‌خواهیم مبحث هدف گذاری را به صورت کامل به شما آموزش دهیم؛ البته نه فقط در قالب یک مقاله، ما هر هفته چندین مقاله در این رابطه در پیج قرار می‌دهیم که می‌دانید با این سلسله مقالات کامل مبحث هدف گذاری را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  چطور تمرکزمان را افزایش دهیم؟ چهار راهکار برای بالا بردن تمرکز

تفاوت ما با دیگران چیست؟

اولین تفاوت این است که ما علاوه بر آموزش هدف گذاری، استراتژی های افزایش شانس رسیدن به هدف را هم آموزش می‌دهیم؛ یعنی راهکارها و تکنیک‌هایی ارایه می‌دهیم احتمال رسیدن به موفقیت را بیشتر و بیشتر کنیم.

برای مثال در طول مسیر رسیدن به هدف به مهارت هایی مثل برنامه ریزی درست و اصولی، تکنیک های رفع تنبلی و اهمال کاری، تاب آوری، مدیریت زمان، استفاده درست از تکنولوژی، سبک زندگی حرفه‌ای و کلی چیز دیگر نیاز دارید که ما در مقالات مان سعی میکنیم تا جای ممکن این مطالب را تحت پوشش قرار دهیم و در مورد آن مقالاتی بنویسیم.

نحوه دسترسی چطور خواهد بود؟

بسیار ساده است، هر هفته به سایت سر می‌زنید و مقالاتی که در این باره نوشته شده است را مطالعه می‌کنید، البته به کار گیری مطالب نباید فراموش شود چون قسمت مهم ماجرا هم همین است.

فایده این دوره چیست؟

همانطور که گفتیم با هم یاد می‌گیریم که چطور هدف گذاری کنیم و احتمال رسیدن به هدف را افزایش دهیم، به بیانی دیگر هوش هدف گذاری در خود ایجاد خواهیم کرد و قطب نمایی داشته باشیم که جهت حرکت را پیدا کنیم و به سمتش حرکت کنیم.

جدا از همه اینها مهم‌ترین فایده این دوره یا این سلسله مقالات این است که اهدافی را تعیین می‌کنیم که اهداف خودمان هستند نه اهدافی که از طریق جامعه یا خانواده و… به ما تحمیل شده باشند.

در آخر

در آخر توصیه می‌کنم که حتما این مقالات را پیگیری کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید، رایگان بودن به معنای بی‌ارزش بودن نیست.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  مدیریت کارهای تعویقی برنامه؛ وقتی از برنامه عقب افتادیم چه کنیم؟

همین مطالب را ممکن است در جاهای دیگری با قیمت بسیار بالایی در اختیارتان قرار دهند.

اگر که می‌خواهید عملگرایی تان در این مورد بالا برود می‌توانید یکی از دوستان تان را دعوت کنید تا با هم در این دور شرکت کنید و ممنون می‌شویم اگر این دوره را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید.

این دوره رایگان هدف گذاری ما هست ، آن را از دست ندهید.

امیدوارم که دانا و عملگرا باشید.

ارادتمند شما فرات حسن پور

فرات حسن پور

فرات حسن‌پور هستم ، دانشجوی رشته روانشناسی و مدیریت رشد فردی. من یاد گرفته‌ام که همه چیز از خودم شروع میشه ، همه چیز زمان حاله ، کسی آینده رو ندیده ، پس به جای اینکه نگرانش باشی براش برنامه‌ریزی کن و خودتو آماده کن. یاد گرفتم انسان با تغییر باورهاش می‌تونه زندگیشو تغییر بده و یاد گرفتم که خوشبختی مثل تلفنه که اگه تو داشته باشیش و بقیه نداشته باشن به هیچ دردی نمیخوره. پس اول اومدم و شروع کردم به آموزش دیدن و رشد کردن ، وقتی دیدم داره خوب نتیجه میده ، اومدم تا به بقیه هم این موارد رو آموزش بدم و بهشون کمک کنم.

مطالب مرتبط
1
1 دقیقه

روش اولویت بندی کارها با ماتریس آیزنهاور

فرات حسن پور

روش اولویت بندی کارها با ماتریس آیزنهاور را در این مقاله برایتان توضیح خواهم داد. در درس قبل درباره اصل پارتو صحبت کردیم. با من همراه باشید. اولویت بندی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین موضوعات در بحث برنامه ریزی و افزایش بهره‌وری و بهبودعملکرد است. الویت‌بندی باعث می‌شود با صرف زمان و انرژی کمتر نتایج […]

چطور هدف گذاری کنیم 1 دقیقه

چطور هدف گذاری کنیم تا برای رسیدن به اهداف‌مان انگیزه بگیریم؟

فرات حسن پور

چطور هدف گذاری کنیم تا برای رسیدن به اهداف‌مان انگیزه بگیریم؟ در این مقاله قصد دارم در این باره توضیح دهم. حتما تا آخر بخوانید. بدون شک هدف‌گذاری یکی از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت است. فرض کنید زندگی یک سفر است، تا زمانی که مقصد این سفر را مشخص نکنید حرکت کردن‌تان بیهوده است چون اصلا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان