1

بهترین سایت آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ

بهترین سایت آنالیز سئو

بهترین سایت آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟ کدام سایت را برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر انتخاب کنیم؟ با ما همراه باشید.

واژه بهترین همیشه گمراه کننده است. و هیچ موقع به صورت کلی و بی‌قید و شرط نمی‌توان بهترین را انتخاب کرد.

برای مطالعه درباره سئو بخوانید: چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟

پایه آموزشی و هدف‌های رفتاری

از فراگیران پس از خواندن این مقاله آموزشی انتظار می‌رود:

۱. اهداف استفاده از ابزارهای آنلاین آنالیز سئو را بشناسند.
۲. با چند ابزار معروف آنالیز آنلاین سئو ، آشنایی مختصر پیدا کنند.

بدون در نظر گرفتن یک سری معیارها و فیلتر کردن دسته دیگر آن‌ها نمی‌توانیم مقایسه انجام دهیم. پیش از اینکه معیارهای این قیاس را مشخص کنیم ، ابتدا چند نکته:

هدف شما از آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دو هدف کلی در این زمینه وجود دارد: آنالیز سایت خودتان و آنالیز سایت‌های رقبا.

آنالیز سایت خودتان

شما با استفاده از وب‌سایت‌هایی که ابزار آنلاین آنالیز در اختیار وب‌مسترها قرار می‌دهند ، می‌توانید سایت خود و میزان پیشرفت آن را از نظر فنی ، محتوایی ، تجاری و … بررسی کنید. بعد بازخورد بگیرید و ببینید کجا پیشرفت داشته‌اید و کجا خیر. آن‌گاه به تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌ها و بهبود عملکرد خود بپردازید.

آنالیز سایت‌های رقبا

هم‌چنین این ابزار آنلاین ، یک دیده‌بان قوی برای رصد رقبایتان می‌توانند باشند. تا با بررسی نقاط ضعف و قوت آن‌ها ، استراتژی جامعی برای رقابت برای خودتان ایجاد کنید.

چه اطلاعاتی باید به دست بیاورید؟

حال که هدف را دانستیم ، به سراغ ابزار می‌رویم. اما باید بدانید که قبل از هر نوع استفاده از ابزار ، تسلط بر موضوعات لازم است.

۱- داشتن دانش فنی و قوی تحلیل در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ.

۲- توانایی شناخت بهترین ابزار برای کار خود.

۳- تشخیص اینکه در هر زمان چه اطلاعاتی مورد نیاز است.

برای پاسخ به سومین سؤال:

چه اطلاعاتی را باید استخراج کنیم؟

ما در این نوشتار داریم در مورد سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ حرف می‌زنیم. و البته وقتی نوبت به آنالیز رقبا برسد ، داشتن اطلاعات مهمی از برند ، هاست و دامین ، اطلاعات تجاری و درآمد اهمیت می‌یابد.

ما این اطلاعات را دسته‌بندی کرده و ابزار مناسب برای هر دسته اطلاعات را معرفی خواهیم نمود.

  • اطلاعات ترافیک و رنکینگ
  • اطلاعات سئو و آنالیز تخصصی آن
  • اطلاعات whois
  • اطلاعات تجاری

پیش‌فرض ما در این نوشتار چنین است که این دسته‌بندی می‌تواند در حوزه‌های مشخصی دارای همپوشانی هم باشد. مثلا ما در دسته اطلاعات ترافیک و رنکینگ از مواردی چون سئو داخلی و کلمات کلیدی هم صحبت کرده‌ایم. چون مهم‌ترین متریک برای رنکینگ ترافیک ورودی است. و بخش مهمی از این ترافیک ورودی بر اساس سرچ ارگانیک در موتورهای جستجو انجام می‌شود.

اطلاعات ترافیک و رنکینگ

اگر می‌خواهید بهترین سایت آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ را پیدا کنید و متریک شما هم ترافیک ورودی سایت و رنکینگ است ، این ابزار می‌توانند بهترین باشند:

الکسا ، similarweb ، چتر سیسکو (Sisco Umbrella) و majestic. ما دو ابزار الکسا و similarweb را به تفصیل معرفی خواهیم کرد.

alexa.com

الکسا هنوز هم اصلی‌ترین و معتبرترین برند در حوزه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها و برندهای دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

الکسا رتبه‌بندی سایت‌ها را بر اساس شهرت و محبوبیت سایت و متریک‌های خاص وابسته‌ای انجام می‌دهد.

دو متریک اصلی و مهم الکسا عبارتند از: بازدیدکنندگان وفادار (ثابت) ، و بازدیدکنندگان گذری از صفحات و محتوا (متغیر)

متریک‌های مهم دیگر عبارتند از: نرخ ورودی ترافیک ، نرخ ماندگاری کاربران در سایت (time on page) ، نرخ پرش (bounce rate) و میزان تعامل کاربران با محتوای سایت (engagement rate).

الکسا چه چیزی را نشان می‌دهد؟

الکسا تلاش کرده که صرفا سایت رتبه‌بندی کننده نباشد. بلکه بتواند آنالیزور سئوی خوبی هم باشد و در این کار موفق هم بوده است.

برخی از اطلاعات مهمی که الکسا از سایت‌ها نشان می‌دهد مربوط به سئو داخلی و موتورهای جستجو است. از جمله:

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  طراحی سایت با وردپرس، سکوی پرتاب توسعه وب

بیشتر بخوانید: کاهش سریع رتبه الکسا

داده‌های کلمات کلیدی

برای سایت‌های تازه‌کار که هنوز آمار قوی برای آنالیز از ایشان موجود نیست ، به Top Keywords بسنده می‌کند.

اما برای وب‌سایت‌های معتبرتر ، چهار دسته کلمات کلیدی را بررسی می‌کند.

۱. کلمات کلیدی اصلی

همان کلمات کلیدی که سایت بر اساس آن‌ها از موتورهای جستجو جایگاه گرفته. و ترافیک ارگانیک را به سمت خود سرازیر کرده است.

۲. کلمات کلیدی پولی

که مربوط به سئو پولی و تبلیغات کلیکی می‌باشد.

۳. کلمات کلیدی فرصت (Opportunity)

که سایت می‌تواند با استفاده از آن‌ها به راحتی جایگاه‌های بیشتری را تصاحب کند.

۴. کلمات کلیدی ساده برای رنکینگ (easy-to-rank)

که گرفتن رتبه آن‌ها برای سایت مورد بررسی ساده است.

۵. شکاف کلمات کلیدی (keyword gap)

این بخش بسیار کاربردی برای رقبا است. زیرا فرصت‌های سوخته و از دست رفته برای سایت و مجال ورود رقبا را به خوبی نشان می‌دهد.

همانطور که از نام گپ یا شکاف برمی‌آید ، شکاف کلمه کلیدی نشان دهنده یک شکاف جدی در کلمات کلیدی جذب کننده ترافیک است که سایت به خوبی از آن برای فرصت افزایش ترافیک استفاده نکرده. و در نتیجه جایگاه آن کلمه کلیدی و ترافیک ارگانیک بالقوه آن را از دست داده و به رقبا واگذار کرده است.

شما می‌توانید پس از شناسایی رقبایتان ، شکاف در کلمات کلیدی آن‌ها را شناسایی کنید. سپس از پتانسیل جذب ترافیک آن به سود خودتان استفاده نمایید.

داده‌های مربوط به جریان سایت (site flow)

سایت‌هایی که به بیشترین دفعات پیش یا پس از سایت شما در موتورهای جستجو دیده شده‌اند نشان می‌دهد.

similarweb.com

یکی دیگر از سایت‌های مطرح در حوزه اطلاعات ترافیک و رنکینگ به شمار می‌رود. این سایت جدیدتر از الکسا است و از رقبای بالقوه آن به شمار می‌رود. حتی از جهاتی هم کارآمدتر از الکساست زیرا عملکرد و الگوریتم‌های آن افشاء نشده‌اند.

سیمیلار وب ترافیک وب‌سایت‌ها را به تفکیک مستقیم ، ارجاع یا رفرال (referral) ، جستجوی ارگانیک ، ورودی شبکه‌های اجتماعی و ایمیل نشان می‌دهد.

در بخش جستجوی ارگانیک کلمات کلیدی اصلی و پولی را نمایش می‌دهد.

در بخش رفرال نیز سایت‌هایی که بیشترین ترافیک ارجاعی را به سایت داشته‌اند نشان می‌دهد. هم‌چنین سایت‌هایی که بیشترین ترافیک ارجاعی را از سایت مورد بررسی ما گرفته‌اند.

در بخش شبکه‌های اجتماعی نیز ، شبکه‌هایی که بیشترین ورودی را به سایت داده‌اند نمایش می‌دهد.

سیمیلار وب هم‌چنین موضوعات سایت و علاقمندی بازدیدکنندگان را تحلیل می‌کند.

آنالیز تخصصی سئو

برای آنالیز سئو داخلی ، سئو تکنیکال و سئو خارجی ، ابزارهای آنلاین تخصصی ویژه‌ای وجود دارد. این ابزارها در قالب سایت آنالیز جمع‌آوری شده‌اند. پس اگر دنبال بهترین سایت آنالیز سئو از دیدگاه خود هستید ، این بخش را حتما بخوانید.

بسیاری از این ابزار آنالیز سئو داخلی ، خارجی و تکنیکال را در خود جمع‌آوری کرده‌اند ، مانند moz.com و semrush.com. برخی دیگر فقط به جنبه‌هایی از سئو داخلی و محتوا پرداخته‌اند مثل ابزار تخصصی کلمات کلیدی. در اینجا چندتا از بهترین‌ها را بررسی می‌کنیم تا شما بهترین ابزار خود بر اساس نیازتان را بیابید.

siteseocheckup.com

ابزار سایت سئو چکاپ ، امکانات بسیار جامعی را در زمینه بررسی سئو در اختیارتان می‌گذارد. اگر دنبال به دست آوردن یک دید همه جانبه و مفید از سئو سایت هستید ، این ابزار پیشنهاد می‌شود. اطلاعات در مورد سئو تگ‌های مختلف مانند متا ، سئو تکنیکال و بهینه‌سازی سرعت بارگذاری ، و آنالیز کلمات کلیدی در اختیارتان می‌گذارد. این کار را با تفکیک صفحات انجام می‌دهد.

semrush.com

ابزار semrush یک ابزار کامل و همه جانبه برای بررسی سئو داخلی ، خارجی و تکنیکال می‌باشد.

در حوزه سئو داخلی ، با متریک‌های خاص خود کلمات کلیدی را بررسی می‌کند. در نمودارهایی بر اساس بازه‌های زمانی ، به دست آوردن ، افزایش ، کاهش و از دست دادن جایگاه در کلمات کلیدی را به شما نشان می‌دهد. هم‌چنین رقبای ارگانیک شما را در کلمات کلیدی‌تان شناسایی می‌کند.

تحلیل‌های جامعی از رقبا و شکاف‌های آن‌ها در کلمات کلیدی انجام می‌دهد. همینطور تحلیلی از گپ‌های بک‌لینک ارائه می‌دهد. (سئو خارجی)

سمراش پروژه‌های Crawling برای بررسی عملکرد فنی سایتتان در حوزه سئو تکنیکال انجام می‌دهد. موارد بسیاری را در مورد سرعت بارگذاری ، کیفیت کدهای html ، و نیز CSS و جاوااسکریپت تحلیل می‌کند. انواع تگ‌ها ، لینک‌ها و … در پروژه‌های سمراش آنالیز می‌شوند. سمراش در سه قالب دارای مورد ، هشدار و ارور ، موارد فنی سئو را در سایت شما اعلام می‌کند.

پروژه‌های سمراش با ربات‌های crawler شبیه موتورهای جستجو انجام می‌شوند و سایت شما از دیدگاه یک ربات گوگل برایتان شبیه‌سازی می‌شود. تا درک کنید برای بهبود عملکرد ربات‌های جستجوگر در سایتتان ، چه اقداماتی باید انجام دهید.

بیشتر بخوانید: سئو تکنیکال چیست؟

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  چگونه فریلنسر موسیقی شویم؟

moz.com

دیگر ابزار جامع سئو است که مشابهت‌های زیادی با سمراش دارد. هم‌چنین شباهت‌هایی با الکسا در جهت ارزش‌گذاری اعتبار سایت دارد.

منتها این ارزش‌گذاری را به صورت نمره اعلام می‌کند نه رتبه رنکینگ ، که هر چه کمتر بشود بهتر است.

دو متریک مهم ماز در این حوزه عبارتند از DA و PA که هر دو به صورت نمره از صفر تا صد اعلام می‌شوند.

شاخص DA یا اعتبار دامنه (Domain Authority) مربوط به کل سایت است. و شاخص PA یا اعتبار صفحه (Page Authority) ، اعتباری است که به هر صفحه از سایت شما داده می‌شود.

ماز هم‌چنین ابزاری قوی برای سنجش عملکرد بک‌لینک‌های شما در بخش سئو خارجی دارد.

در بخش کلمات کلیدی نیز ، کلمات کلیدی را با سه متریک مهم سختی (difficulty) ، درصد نرخ کلیک ارگانیک نسبت به دیگر کلیک‌ها و نرخ اولویت بررسی می‌کند.

keywordtool.io

ابزار کیورد تول یکی از بهترین و کارآمدترین ابزار رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی و پیشنهاد آن‌ها می‌باشد. از زبان فارسی در قالب دو کشور افغانستان و امارات پشتیبانی می‌شود.

درباره چگونگی کارکرد ابزار مختص تحقیق کلیدواژه‌ها ، در این مقاله توضیحات مفصل داده شده است: انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو.

ابزارهای آنالیز گوگل

گوگل را از جهاتی بسیار ، می‌توان برترین سایت آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ دانست.

گوگل ابزاری عالی و معتبر برای آنالیز سئو دارد.

گوگل خود یک موتور جستجو است که برای سئو سایت‌ها ، الگوریتم و معیارهای ویژه خود را دارد. پس هنگامی که نقش ابزار سئو را بازی می‌کند ، می‌تواند بهترین ابزار باشد. چون معیارهای سئو دست خودش است.

چهار ابزار مهم گوگل در این زمینه عبارتند از:

از دیدگاه خیلی از کاربران ، گوگل ترندز یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شمار می‌رود. این تصور اگرچه غلط نیست ، اما ناقص است. گوگل ترندز ابزاری برای جستجوی عبارات ترند شده در سطح جهان یا محلی خاص و به زبانی خاص است. و صد البته آن‌چه ترند می‌شود ، در بیشینه موارد عبارت کلیدی هم هست. امکان مقایسه ترندها هم در آن فراهم است.

گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planer)

از مهم‌ترین ابزارهای تحقیق در کلمات کلیدی می‌باشد. حجم جستجوهای انجام شده آن کلیدواژه در گذشته را به شما اطلاع می‌دهد. هم‌چنین آینده جستجوی یک کلمه کلیدی را بررسی می‌کند.

در بخش هدف‌گذاری ، به دلیل تحریم از کشور ایران پشتیبانی نمی‌شود. اما این ابزار از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

در این بخش گوگل اطلاعات از چهار نرخ مهم و کلیدی یعنی تعداد دفعات کلیک ، تعداد دفعات نمایش لینک شما در صفحات جستجو (Impression) ، نرخ کلیک ارگانیک (CTR) و جایگاه کلمات کلیدی یا صفحات شما را در SERP گوگل به شما اعلام می‌کند.

موارد مهم دیگر عبارتند از: ارتباط با سایت مپ ، بهینه بودن صفحات سایت برای موبایل ، داده‌های ساختار یافته مانند بردکرامب و … .

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

گوگل آنالیتیکس زیرمجموعه گوگل ادسنس ، داده‌های آماری مارکتینگ شما را بررسی می‌کند. شاخص‌هایی از قبیل نرخ‌های ماندگاری و پرش و نیز داده‌های مربوط به کاربران. با IP ایران نمی‌توان از این ابزار استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: آنالیز سایت توسط گوگل

اطلاعات whois

وقتی صحبت از بهترین سایت برای آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ می‌شود ، به ویژه در مورد رقبا ، مهم‌ترین اطلاعات می‌تواند اطلاعات هاست و دامین ، محل قرارگیری سرور ، IP و ISP و … باشد. در یک جمله اطلاعات whois. یا همان Who is یعنی چه کسی؟

این اطلاعات کاربرد امنیتی هم دارند و با مبحث Information Gathering یا جمع‌آوری اطلاعات برای هک کلاه سفید ، کلاه سیاه و مباحث فارنزیک همپوشانی پیدا می‌کنند. هم‌چنین با تکنیک‌های مربوط به جستجوی اطلاعات منبع باز یا اوسینت (OSInt).

در چنین جستجویی ، شما می‌توانید دی ان اس سایت را پیدا کنید ، میل سرور آن را شناسایی کنید و ملیت و اهلیت صاحبان کسب و کار را تشخیص دهید. اطلاعات دامنه را پیدا کنید و ببینید که تا کی تمدید شده است.

از دیگر اطلاعات whois ایمیلی است که بتوان با صاحبان کسب و کار ارتباط برقرار کرد.

از آنجایی که گفتیم whois جنبه امنیتی هم دارد. در دیجیتال مارکتینگ بیشتر زمانی کاربرد پیدا می‌کند که رقبا به خوبی خودشان را معرفی نکرده باشند. در این حالت شما می‌توانید اطلاعات لازم برای برقراری ارتباط را با آن‌ها بیابید.

یا زمانی نیازمند دانستن اطلاعات کمتر علنی در مورد رقبا هستید ، این بخش از آنالیز به درد شما خواهد خورد.

whois.com

سایتی است که ابزار آنلاین پایه برای شناخت صاحب دامنه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نام شرکتی مالک دامنه ، تاریخ فعال شدن و انقضاء دامنه ، تمدیدها و … را نمایش می‌دهد.

robtex.com

این سایت نیز اطلاعات خوبی از DNS ها و میل سرورهای سایت را در اختیار شما می‌گذارد.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  پایگاه داده چیست؟

این سایت در چارت‌های منظمی ، اطلاعات نیم سرور ، میل سرور ، IP ها و سابدامین‌ها را نشان می‌دهد. هم‌چنین URL دامین اصلی را تحلیل می‌کند.

هم‌چنین برخی از این اطلاعات را در گراف به شما نشان می‌دهد.

سئو: robtex بر اساس داده‌های semrush ، الکسا ، majestic و Cisco umbrella اطلاعاتی راجع به رنکینگ سایت و کلمات کلیدی ارایه می‌دهد. هرچند در این زمینه اصلا قوی نیست.

اطلاعات تجاری

از جمله مهم‌ترین اطلاعاتی که باید از سایت خود یا رقبایتان بدانید ، اطلاعات تجاری است. اطلاعات تجاری با اطلاعات مربوط به ترافیک همپوشانی دارد. چرا که ترافیک بالا سبب درآمد بالاتر می‌شود.

اگر دنبال بهترین سایت آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ هستید ، متریک‌های تجاری زیر را حتما در نظر بگیرید.

۱. ترافیک ورودی به تفکیک روز ، ماه و سال

۲. درآمد روزانه سایت

برخی از ابزاری که این موارد را پوشش داده‌اند و استفاده از آنها هم آسان است ، عبارتند از:

brandnewblogs.com

ابزاری بسیار ساده با کاربری آسان است که می‌توانید اطلاعات زیر را در آن مشاهده کنید:

بازدید روزانه ، درآمد روزانه ، اطلاعات فنی که مشخص می‌کند آیا سایت با وردپرس ، گوگل آنالیتیکس ، ادسنس و آمازون افیلیت کار می‌کند یا خیر.

آپشن دیگر این ابزار ، تخمین ارزش فروش سایت به دلار می‌باشد.

هم‌چنین در ردیف‌های بعدی ، اطلاعات رتبه الکسا را نمایش می‌دهد.

در پایان نیز جعبه‌ای از آخرین جستجوهای انجام شده در سایت را نشان می‌دهد. با این کار ، بین سایتها ترافیک ارجاعی یا رفرال (Referral Trafic) ایجاد می‌کند.

hypestat.com

این ابزار اطلاعات تجاری بسیار کاملی از سایت شما یا رقبایتان به شما ارائه می‌دهد.

ارائه گزارش بازدیدهای روزانه و ماهانه ، درآمد روزانه و درصد ترافیک ورودی نسبت به کل کاربران اینترنت جهانی از جمله متریک‌های این سایت در بخش اطلاعات ترافیک است.

در باکس دیگری ، اطلاعات جغرافیایی بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شود‌.

البته کاربری این سایت فقط ارائه اطلاعات تجاری نیست. بلکه سایت‌ جامعی است که به جز اطلاعات تجاری ، اطلاعات whois و اطلاعات فنی هم ارائه می‌دهد. یعنی مشخص می‌کند هاست در کجا واقع شده. و نیز اطلاعاتی از نرم‌افزارهای نصب شده روی سایت به دست می‌دهد.

نیز رتبه الکسا و اطلاعات مربوط به سئو داخلی و خارجی از سایت semrush.com نمایش داده می‌شود. به خصوص کلمات کلیدی و بک‌لینک‌ها.

ابزار سئو بر اساس پلتفرم

افزونه‌های وردپرس

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید ، می‌توانید از افزونه‌های وردپرس برای آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید.

در این حالت بهترین سایت آنالیز سئو سایت خود شما خواهد بود! و سیستمی که با آن هاست و پنل خود را مدیریت می‌کنید: وردپرس و افزونه‌های آن.

انواع داده‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ از این طریق قابل آنالیز هستند.

WP statistics

معروف‌ترین افزونه آمار وردپرس است که اطلاعات جامعی از بازدیدکنندگان سایت به شما ارایه می‌دهد.

با این افزونه ، اطلاعات خوبی از بازدیدکنندگان ، کشور و آدرس IP ایشان ، دستگاه مورد استفاده ، مرورگر ، و سایتی که از آنجا به شما ارجاع شده‌اند خواهید یافت.

یوست سئو (Yoaset Seo)

یک افزونه جامع سئو داخلی است که محتوا و کلمات کلیدی شما را بررسی می‌کند. موارد قابل بهبود را اعلام می‌کند. در صورت برطرف کردنشان ، چراغ سبز خواهید گرفت.

این موارد شامل کلیدواژه‌ها و مترادف‌ها ، تعداد و میزان توزیعشان در متن ، تگ‌های داخلی و … می‌باشد.

چراغ قرمز نشان دهنده مشکلات جدی ، چراغ زرد نیازمند بهبود و چراغ سبز به معنای خوب است.

افزونه‌های مشابه شامل all in one seo و rank math می‌باشند.

Contact form 7

افزونه جامعی برای ایمیل مارکتینگ و برنامه‌ریزی برای آن است.

افزونه الکسا

در وردپرس این قابلیت وجود دارد که افزونه‌های الکسا را به وردپرس خود اضافه کنید تا در ویجت خاصی ، رتبه الکسا شما به نمایش دربیاید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این نوشتار در مورد چگونگی یافتن بهترین سایت آنالیز سئو و داده‌های دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. این بهترین قطعی نخواهد بود و بسته به معیارهای شما متفاوت است. بستگی به این دارد که دنبال کدام دسته از اطلاعات یک سایت برای آنالیز باشید. در دسته‌های اطلاعات ترافیک و رنکینگ ، آنالیز تخصصی سئو در تمام ابعاد ، اطلاعات whois و اطلاعات تجاری ابزارهایی آنلاین به صورت سایت به شما معرفی کردیم.

ما معتقدیم هیچ کدام از این ابزار بهترین نیستند بلکه در جنبه‌هایی نسبت به ابزار دیگر برتری دارند. پس سعی کنید با توجه به نیازتان ، از هر دسته انتخاب کنید. و به صورت اقتضایی با مجموعه‌ای از ابزار هماهنگ (که نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهند) به تحلیل سایت خود و رقبا بپردازید. با تشکر از همراهی شما.

آژانس معاملات هوشمند

آژانس معاملات هوشمند آکادمی آموزشی همکار golearnwork.com در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ،بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو (سئو) ، بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ، داده کاوی آماری و ... .

مطالب مرتبط
1
1 دقیقه

لید جنریشن چیست؟

آژانس معاملات هوشمند

لید جنریشن چیست؟ در این مقاله لید جنریشن یا فرآیند تولید و ایجاد سرنخ را توضیح داده و انواع روشهای آن را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید. لید جنریشن یا جمع‌آوری سرنخ ، فرآیند به وجود آوردن علاقه مصرف کننده به یک محصول یا خدمت با هدف تبدیل این علاقه به اقدام برای […]

بلاک چین چیست؟ 1 دقیقه

بلاک چین چیست؟

golearnwork

بلاک‌چین چیست؟ در این نوشتار قصد داریم به‌صورت اجمالی درباره بلاک‌چین توضیحاتی را ارائه دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. بلاک‌چین مجموعه‌ای از اطلاعات است که به شکلی بسیار پیچیده در یک سیستم گردآوری شده است. به‌گونه‌ای که تغییر و هک آن، بسیار دشوار یا تقریباً غیرممکن است. بلاک چین یک رکورد دیجیتالی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان