1

دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان سازی و مشاغل مرتبط: بررسی ۵ روند در سال ۲۰۲۱

دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان سازی و مشاغل مرتبط را به همراه ۵ روند مهم آن در سال ۲۰۲۱ در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

دنیای آنلاین همیشه در حال پیشرفت است و بازاریابان برای ادامه حیات کار خود باید دائماً با آخرین روندها سازگار شوند. در حال حاضر ، بیلبوردها ، ایمیل‌های مستقیم و تبلیغات تجاری نتایج قبلی را به طور کامل ندارند. پس ، ما برخی از روندهای عمده بازاریابی دیجیتال را در سال 2021 تشریح می‌کنیم. این روش‌ها به خصوص برای nich ها ، مشاغل و کسب و کارهایی مانند ساخت و ساز مناسبند.

در این مقاله ، ما خصوصا به معرفی ترندهای دیجیتال مارکتینگ با رویکرد صنعت ساخت و ساز خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با ارتباط دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان ، ضروری است که آشنایی اجمالی با صنعت ساخت و ساز داشته باشیم.

اما پیش از آن ، این مقاله ما در مورد روندهای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۱ را حتما بخوانید.

بررسی ۵ روند دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان سازی و مشاغل مرتبط

معرفی اجمالی صنعت ساختمان سازی


ساختمان چیست؟


ساختمان سازه‌ای است که برای مصارفی مانند سکونت یا فعالیت اقتصادی ساخته می‌شود. به بیان دیگر دارای کاربری مسکونی ، اداری ، تجاری و یا صنعتی است.

مصالح


برای ساختن ساختمان از مصالح استفاده می‌شود ، که عبارتند از:

  • سیمان (بنایی ، سفید ، نسوز ، پوزولایی و … )
  • فلزات (آهنی مانند فولاد و غیر آهنی)
  • آجر
  • گچ (با کاربرد در سفید کردن دیوار ، ایجاد سقف کاذب ، گچ‌بری ، سرامیک و کاشیکاری)
  • سنگ

طبقه‌بندی ساختمان‌ها


طبقه‌بندی ساختمان‌ها بر اساس درجه اهمیت


گروه ۱: اهمیت خیلی زیاد (حیاتی): آتش نشانی – بیمارستان – مخابرات – نیروگاه – برج مراقبت فرودگاه – تأسیسات – آب و فاضلاب – مددکاری اجتماعی – رادیو تلویزیون – دکل‌های مخابراتی و اینترنتی – تأسیسات نظامی و انتظامی

گروه ۲: اهمیت زیاد

الف) خرابی تلفات زیاد انسانی به همراه می‌آورد. مانند: فروشگاه‌های بزرگ یا زنجیره‌ای ، مدارس ، سینماها ، استادیوم‌های ورزشی

ب) خرابی ملازم با از دست رفتن ثروت ملی است ، مانند: موزه ، مراکز نگهداری اسناد ملی ، ابنیه و عمارت‌های تاریخی

پ) تخریب سبب آلودگی محیط زیست می‌شود ، مانند: پالایشگاه‌ها ، ایستگاه‌های سوخت رسانی مانند پمپ بنزین‌ها.

گروه ۳: اهمیت متوسط: مانند هتل‌ها و مسافرخانه‌ها ، پارکینگهای طبقاتی ، ساختمان‌های با کاربری مسکونی ، اداری ، تجاری و صنعتی.

گروه ۴: اهمیت معمولی: تخریب بیشتر خسارات مالی به بار می‌آورد تا تلفات انسانی. مانند انبارهای کشاورزی و سوله‌های نگهداری دام.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درجه اهمیت ساختمان‌ها این مقاله را ببنید.

بیمه دارایی‌های ساختمانی

بیمه ساختمان بخشی از بیمه اموال است که شامل بیمه آتش‌سوزی ، بیمه زلزله و سرقت می‌باشد. بیمه آتش‌سوزی به نوعی بیمه پایه ساختمان به شمار می‌رود و بیمه‌های زلزله و سرقت بیمه‌های تکمیلی ساختمان.

بیشتر بخوانید: تقسیم بندی انواع بیمه در ایران

طبقه‌بندی ساختمان‌ها از دیدگاه مصالح


  • ساختمان‌های فلزی
  • ساختمان‌های بتنی
  • ساختمان‌های خشت و گلی
  • ساختمان‌های با مصالح بنایی
  • ساختمان‌های چوبی
  • ساختمان‌های صنعتی
  • ساختمان‌های پیش ساخته

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ساختمان ، این مقاله را بخوانید.

انواع ساختمان‌های شهری از نظر تعداد طبقات


ساختمان معمولی: زیر ۶ طبقه

ساختمان بلندمرتبه: بالای ۶ طبقه (مطابق با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال ۱۳۷۷)

آسمان خراش: ساختمان بسیار بلند مسکونی یا اداری (در حدود ۲۰ طبقه یا بیشتر) و یا ساختمان‌های بلند مخابراتی (مانند برج میلاد تهران)

ساختمان از نظر قدمت


ساختمان‌های بزرگ تاریخی یا قدیمی معمولا عمارت نامیده می‌شوند. مثال: عمارت‌های تاریخی تهران که بیشتر مربوط به دوران قاجاریه (مانند کاخ گلستان یا مسجد سپهسالار – شهید مطهری) و عمارت‌های تاریخی اصفهان و شیراز که به ترتیب متعلق به دوره‌های صفویه (مثال: کاخ چهل ستون در اصفهان) و زندیه (مثال: ارگ کریم‌خانی در شیراز) هستند.

مراحل ساخت خانه


برای بررسی روندهای دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان سازی بایستی مراحل ساخت خانه را هم بررسی کنیم:

مراحل مقدماتی


شامل پیدا کردن زمین مناسب از نظر فنی و مکانیک خاک ، و هم‌چنین از نظر داشتن مجوزهای کاربری مناسب.

اخذ مجوزها از نهادهای مربوطه مانند شهرداری.

یافتن پیمانکاران مناسب و بستن قرارداد با ایشان.

مراحل فنی ساخت خانه


  • گودبرداری: با بیل و کلنگ و یا ماشین‌های حفاری انجام می‌شود. برای خانه‌های زیر دوطبقه حدود یک متر زمین را می‌کنند. و برای ساختمان‌های بلند و برجها تا جایی که اصطلاحا به زمین بکر برسیم ، خاکبرداری می‌شود.
  • اجرای بتن مگر: پیش از ریختن پی ، نوعی بتن لاغر یا سبک ریخته می‌شود. ضخامت آن بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر و عیار سیمان آن ۱۵۰ کیلوگرم است.
  • آرماتوربندی: برای هر دو دسته مهم اسکلت فلزی و بتنی انجام می‌شود. این کار توسط شبکه‌ای از میلگردها که با هم جوش داده شده یا به وسیله سیم‌های آرماتوربندی بهم متصل می‌شوند ، انجام می‌گیرد. این کار مقاومت ساختمان در برابر نیروهای کششی را افزایش می‌دهد و سبب مقاومت در برابر زلزله می‌گردد.
  • قالب‌بندی: برای ساختمان‌های بتنی انجام می‌شود. از قالبهای چوبی و فلزی برای بتن استفاده می‌کنیم. (در ایران معمولا چوبی) هم‌چنین برای جلوگیری از چسبندگی بتن به سطوح قالب ، این سطوح با روغن چرب می‌شوند.
  • بتن‌ریزی: بتن‌ها درون قالب ریخته می‌شوند و پس از خشک شدن ، قالبها باز می‌شوند.
  • اجرای اسکلت: انواع اسکلت‌های فلزی و بتنی وجود دارد که در ایران هر دو نوع کاربرد دارد. ابتدا به ترتیب ستونهای وسط مربع ، کناری و گوشه کارگذاشته می‌شوند. سپس راه پله‌ها. آنگاه به سراغ ساخت طبقه بعد می‌رویم.
  • اجرای سقف: در اصطلاح طاق زنی. سقف‌ها با تیرچه‌های مخصوص به قطعات کوچکتر تقسیم شده و با آجر پر می‌شود.
  • دیوارچینی: در ایران مرسوم است با چیدن آجرها روی هم دیوارها تکمیل شوند. در تکنولوژی‌های جدیدتر مانند Tilt Up دیوارها به صورت پیش ساخته و عایق‌کاری شده آماده می‌شوند و نصب می‌گردند. پس از تکمیل دیوار برای استحکام ، بتن پاشی صورت می‌گیرد.
  • تأسیسات: لوله‌کشی‌های آب ، برق و گاز انجام می‌شود.
  • پوشاندن اتصالات با گچ و خاک
  • نصب چارچوب در و پنجره و پاگردها
  • کفسازی: پوشاندن کف خانه با سرامیک ، سنگ ، کاشی و چوب
  • گچ‌کاری: سفیدکاری دیوارها و سقفها
  • نصب نما: مانند سنگ ، فلز آجر ، شیشه و یا سیمان.
  • انجام دکوراسیون داخلی ، نصب شومینه ، کابینت ، کمدها و … .
  • انجام سیم‌کشی برق
  • نصب سایر تجهیزات مهمتجهیزات امنیتی و حفاظتی مانند: دوربین‌های مداربسته ، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق ، دزدگیر ، تجهیزات هوشمندسازی ، اینترنت اشیاء و … .
این مطلب را نیز حتما بخوانید:  تفاوت بین یادگیری ماشین و هوش مصنوعی چیست؟

برای مطالعه بیشتر در مورد مراحل ساخت خانه ، این مقاله را بخوانید.

ارتباط ساختمان‌سازی و مشاغل مرتبط آن با دیجیتال مارکتینگ


اگر بخواهیم تا جزئیات پیش برویم ، با توجه به مطالب موجود ، خیلی مشاغل مرتبط با ساختمان خواهیم یافت.

حتی ایجاد تورهای تاریخی و تفریحی و گردشی برای بازدید از موزه‌ها ، عمارات تاریخی و مراکز نگهداری اسناد ملی. اما ما دنبال مرتبط ترین و اولویت‌دارترین مشاغل و کسب و کارها برای بررسی هستیم.

به طور کلی با توجه به این نکات رویکرد خود را مشخص می‌کنیم:

  • آنچه بیشتر در این مقوله مورد معامله افراد عادی قرار می‌گیرد ، واحد‌های خانه و آپارتمان است. برای کاربری‌های مسکونی ، اداری ، تجاری و صنعتی.
  • معامله به صورت خرید و فروش و اجاره خواهد بود.
  • اما خدمات ساخت و ساز یا نصب تجهیزات می‌تواند فراتر از خانه‌های مسکونی یا واحد‌های اداری و تجاری باشد.

مشاغل مرتبط با بیمه‌های ساختمان: از جمله مهم‌ترین مشاغل مرتبط با ساختمان که قابل پیاده‌سازی در دیجیتال مارکتینگ است ، نمایندگی و فروش بیمه‌های ساختمانی و بازاریابی آن‌ها از طریق کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

مثلا یک ارگان دولتی نیازمند بازبینی تجهیزات تأسیساتی و حفاظتی خواهد بود.

بدین ترتیب مشاغل مورد نظر ما عبارت خواهند بود از:

  • تأمین کنندگان مصالح ساختمان
  • سازندگان ساختمان
  • مشاوران املاک
  • فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ساختمانی اعم از تأسیساتی و حفاظتی

تمامی مشاغل فوق دارای پتانسیل‌های ویژه در دیجیتال مارکتینگ هستند.

یک سازنده یا تأمین کننده می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ محصولات و خدمات خود را به فروش برساند.

یک فروشنده ، تأمین کننده و یا نصاب تجهیزات هم می‌تواند در بستر اینترنت کار خود را پیش ببرد.

در ادامه ما به بررسی تطبیقی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱ با این مشاغل خواهیم پرداخت.

بازاریابی محتوا و سئو


اصطلاح بازاریابی محتوا سالهاست که مطرح شده است ، اما این دقیقاً چه ربطی به فعالان عرصه ساخت و ساز مسکن یا مشاوران املاک دارد؟ چرا الان یک سازنده خانه باید در این استراتژی دیجیتال مارکتینگ خبره باشد؟ دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان سازی چگونه محتواسازی خواهد کرد؟

از بازاریابی محتوا برای بهینه سازی محتوا و کلیدواژه‌ها برای موتورهای جستجو استفاده می‌شود. به بیان بهتر ، جایگاهی که وب‌سایت در نتیجه جستجوی Google نشان داده می‌شود ، (صفحات SERP) سبب افزایش ترافیک ورودی شود.

موسسه بازاریابی محتوا سه هدف اصلی پیرامون بازاریابی محتوا را تشریح می کند: ایجاد آگاهی از نام تجاری یا (Brand Awareness) شامل (۸۴٪) ، آموزش مخاطبان (۷۵٪) و ایجاد اعتبار (۶۵٪). معمولاً بازاریابی محتوا توسط سازندگان مسکن به روش وبلاگ یا مقاله‌نویسی انجام می شود.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  تفاوت بازاریابی درونگرا و برونگرا چیست؟

هر صفحه از محتوای وب‌سایت فرصتی برای رتبه‌بندی سایت بر اساس مجموعه خاصی از کلیدواژه‌ها است. این کلیدواژه‌ها ممکن است توسط یک خریدار مسکن جستجو شوند. بنابراین ، هرچه یک سازنده مسکن محتوای ساختاریافته‌تر و ارزشمندتری داشته باشد ، احتمال بهبود رتبه گوگل خود را افزایش می‌دهد.

هوش مصنوعی


مهم‌ترین روندی که در دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان و مشاغل مرتبط با صنعت ساخت مسکن مورد استفاده است ، فناوری هوش مصنوعی (AI) می‌باشد.

تا همین اواخر ، هوش مصنوعی فقط با Chatbots خودکار ارتباط داشت. با این حال ، استفاده جدیدی از فناوری AI وجود دارد که انقلابی در صنعت ایجاد می کند: شخصی‌سازی وب‌سایت در تجارت الکترونیک.

هر خریدار خانه شخصی منحصر به فرد است. با تکنولوژی امروز ، هر فردی باید یک نتیجه متناسب با نیازهای خاص خود را در وب‌سایت به دست بیاورد. شخصی‌سازی وب سایت عملی ساختن تجربه وب‌سایت سفارشی برای هر خریدار بالقوه (لید) است.

یک وب سایت مبتنی بر شخصی‌سازی خدمات ، به نمایش یک نتیجه کلی به تمام مخاطبان اکتفا نمی‌کند. بلکه ، با توجه به تجربه‌ها و نیازهای همه مخاطبان عمل می‌کند. بر این مبنا ، وب‌سایت نتیجه و پاسخ منحصر به فردی را براساس پارامترها و فیلترهای مورد نظر بازدیدکننده به نمایش می‌گذارد.

با نمایش تخصصی نتایج موجود مناسب برای هر کاربر و توصیه‌های خرید بر اساس سلایق و نیازها ، خریداران خانه می‌توانند با سرعت نتیجه‌گیری کنند. در نهایت ، این عمل چرخه فروش یک سازنده مسکن را شتاب می‌بخشد. نیز بازاریاب‌ها را قادر می‌سازد تا با مشتریان خود ارتباط مؤثر برقرار کنند.

رسانه های اجتماعی را جدی بگیرید


سومین روندی که برای بازاریابان صنعت خانه‌سازی و مشاغل مرتبط می‌تواند مهم باشد ، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است. مطابق آمار جهانی ، در سال ۲۰۱۹ کاربران به طور متوسط ​​۲ ساعت و ۲۳ دقیقه در روز در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانی صرف کرده‌اند.

این آمار در سال ۲۰۲۰ با افزایش مواجه شده است. وقت آن رسیده است که عرضه کنندگان خانه با خریداران خانه از این طریق ارتباط آنلاین برقرار کنند.

هم‌چنان که ما به عصر دیجیتال کوچ می‌کنیم ، اهمیت حضور آنلاین افزایش می‌یابد. به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط با لید (سرنخ) های احتمالی یعنی مشتریان بالقوه و تقویت روابط آنلاین با مشتریان باشد.

پلتفرم‌هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و Pinterest به سازندگان خانه و فعالان در حوزه‌های مرتبط امکان می‌دهد تا با روش‌های جدید با مصرف کنندگان و لیدهای بالقوه ارتباط مستقیم برقرار کنند.

بدین ترتیب سازمان‌ها قادر به پاسخگویی سوالات و تبادل نظرات یک به یک با خریداران بالقوه (لیدها) خواهند بود. این امر کاربران را قادر می‌سازد تا با پاسخگویی‌های به موقع سازمان به پرسش‌ها و نظرات مخاطبان ، ایده‌ای جامع از کار بدست آورند.

این تبادل نظرات و روابط همچنین می‌تواند به صورت ارگانیک به سازمان شما اعتبار ببخشد. این موضوع برای ایجاد اعتماد و وفاداری به برند ضروری است.

از پلتفرم شبکه‌های اجتماعی می‌توان برای یافتن و پاسخگویی به مکالمه‌هایی که قبلاً سازمان تجاری خاصی انجام داده است استفاده کرد. این کار “شنوندگی اجتماعی” نامیده می‌شود. یک سازمان تجاری می‌تواند مکالمات مربوط به سازمان‌های مشابه یا رقیب را در شبکه‌های اجتماعی ردیابی و تحلیل کرده پاسخ مناسب از دیدگاه خود را بیابد. یعنی خود را به جای مشتریانی که همین پرسش را از سازمان خواهند کرد گذاشته و پاسخ مناسب از دیدگاه خود را ارائه نماید.

با توسعه حضور مشاغل در شبکه‌های اجتماعی ، سازندگان خانه می‌توانند ارتباطات عمیق‌تر و دسترسی گسترده‌تری با مخاطبان هدف خود برقرار کنند.

در اینجا چند روش برای ایجاد ارتباط خانه سازان در شبکه های اجتماعی وجود دارد:

  • داستان‌های موفقیتتان در فروش خانه و تعریف‌هایی که مشتری از شما می‌کنند به اشتراک بگذارید.
  • عکس ها و رسانه های با کیفیت بالا از خانه‌ها و جوامع ارسال کنید
  • جلسات گفتگو و مسابقاتی را برای تعامل با خریداران ، معرفی رویدادها و یا نسخه‌های آینده نرم‌افزار خود را منتشر کنید.

اگر شما یک فعال عرصه ساخت و ساز هستید و تیم بازاریابی شما هنوز در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ورود نکرده است ، حتما اقدام کنید.

داده‌کاوی و تجزیه و تحلیل داده‌ها


در دنیای امروز جمع‌آوری داده‌ها برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری‌ها امری ضروری است. این کار هم‌چنین موجب رسیدن به فهمی بهتر از مدیریت مشتری‌ها می‌شود. یکی از مهم‌ترین کاربردهای دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان بخش داده‌کاوی و علی الخصوص بیگ دیتا یا کلان داده است.

هم‌چنین حتما در بخش هوش مصنوعی برایتان سوال پیش آمده که خوراک هوش مصنوعی برای انجام وظایفش چیست؟

احتمالا متوجه شده‌اید که مهمترین این خوراک‌ها همان تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه نتایج به صورت آمار است. که این کار توسط الگوریتم‌های مشخصی و با استفاده از یادگیری ماشین (Machine Learning) انجام می‌گیرد.

این مطلب را نیز حتما بخوانید:  پست مهمان چیست؟ چند پرسش و پاسخ در مورد پست مهمان

تجزیه و تحلیل داده‌ها مزایای بسیاری برای فعالیت‌های تجاری به دنبال دارد و نیز سبب سودآوری می‌شود. هم‌چنین در صورت استفاده کارآمد ، ارزش کسب و کار و اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد.

در مشاغل سنتی مانند خانه‌سازی و مشاوره املاک ، بازیگران بزرگی برای چندین دهه بر بازار چیره بوده‌اند. اینها مسلما نسبت به ترکیب راهکارهای داده محور با شیوه‌های سنتی خود دچار تردیدها و مشکلات بسیاری خواهند شد. با تمام اینها ، استفاده از داده‌کاوی اجتناب‌ناپذیر است. با توجه به مزایای بی‌شماری که می‌تواند در هر کسب و کار ایجاد کند.

در سال ۲۰۲۱ ، داده‌کاوی برای کسب اطلاع از وضعیت بازار و اخذ تصمیمات بازاریابی و بازرگانی روندی غالب خواهد بود. کسانی که از آن استفاده نمی‌کنند ، به زودی از بازار جا خواهند ماند.

استفاده از داده‌ها بینشی قوی و عمیق را در مورد عادات خرید و فعالیت‌های مصرف کنندگان بازگو می‌کند. این اطلاعات درک ژرفی از نیازها ، خواسته‌ها و انگیزه‌های هر یک از مشتریان را در اختیار سازندگان خانه و مشاوران املاک قرار می‌دهد.

تقریباً هر سازنده خانه‌ای داشتن نقشه‌هایی که عملکرد مورد انتظار را ندارند ، تجربه کرده است. یا مشاور املاکی به دلیل استفاده از پلن‌های بازاریابی گران‌قیمت و ناکارآمد در جذب مخاطب ، بازگشت سرمایه ناامیدکننده‌ای داشته است.

بررسی داده‌ها برای بازاریابان صنعت خانه‌سازی و مشاوران املاک مزیت مهمی دارد. کمک می‌کند تا تلاش‌های بازاریابی خود را بر روی خریدارانی که بهترین پاسخ احتمالی را دارند (لیدها) ، متمرکز کنند. بنابراین ریسک عدم موفقیتی که پیامد بکارگیری اطلاعات نادرست است ، به کمترین حد خود می‌رسد.

سایت OpenHouse.ai در ایالات متحده یک پلتفرم بازاریابی مجهز به هوش مصنوعی ارائه داده است. این پلتفرم داده‌های فوری ترافیک وب موجود در صنعت سازندگان خانه را ردیابی و آنالیز می‌کند. هم‌چنین به سازندگان این امکان را می‌دهد تا نیازهای خاص مشتریان خود را بهتر درک کنند.

سایت کیلید kilid.com نیز همین کار را در ایران انجام می‌دهد.

وب‌سایت ایرانی sanjagh.pro این کار را در زمینه مشاغل مرتبط با ساختمان مثل بازسازی ، دکوراسیون و نصب تجهیزات حفاظتی مانند نصب دوربین مداربسته انجام می‌دهد.

سال ۲۰۲۱ ، بهترین زمان است که سازندگان خانه و مشاغل مرتبط ، در تصمیمات عملیاتی و بازاریابی خود از تحلیل داده‌ها استفاده کنند. همانطور که دنیای ما به دگردیسی خود به سمت عصر دیجیتال ادامه می‌دهد ، خانه‌سازان و مشاغل مرتبط باید درک درستی از نیازها ، خواسته‌ها و انگیزه‌های خریداران بالقوه و لیدهای خود داشته باشند. این کار با تحلیل داده‌ها امکان‌پذیر می‌شود. چرا که در تحلیل داده‌ها تمامی اطلاعات شخصی ، گروهی ، اقلیمی ، قومی و جنسیتی بررسی و مدلسازی شده و بهترین نتیجه استخراج می‌شود.

شخصی سازی ایمیل‌ها


همانطور که دیدیم ، شخصی‌سازی از مهم‌ترین روندهای آینده دیجیتال مارکتینگ است. به ویژه در حیطه تجربه کاربری. در سال ۲۰۲۱ ، شخصی‌سازی امری عادی در تجارت الکترونیک خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ عمومی که کاربرد آن ارسال پیام به مخاطبان انبوه است در شخصی‌سازی ایمیل‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد. کاربران دوست دارند پیام‌هایی دریافت کنند که ویژه آنها طراحی شده است. به همین دلیل است که بازاریابان به دنبال شخصی‌سازی هستند تا بتوانند بر مشتریان کنونیشان تأثیر بگذارند.

مزایای شخصی‌سازی ایمیل عبارتند از:

  • جلب توجه مخاطب به ایمیل
  • افزایش نرخ باز شدن (Open Rate) ایمیل (به خصوص اگر ایمیل با نام مخاطب شروع شود.)
  • ارتباط مستقیم و تعامل با مخاطب
  • بهبود تجربه کاربری و تعامل مخاطب با برند
  • افزایش اعتماد به برند
  • درآمدزایی بیشتر

سازندگان خانه و مشاوران املاک می‌توانند نقاط تماس آنلاین خود با مشتریان (Touch Points) مانند ایمیل‌ها ، صفحات فرود (Landing Pages) و پست‌های شبکه‌های اجتماعی را برای هر قشر خاص خریدار خانه شخصی کنند.

پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مانند Lasso توکن‌های خودکاری ارائه می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مخاطبان هدف را در ارسال ایمیل مشخص کنید.

با پلتفرم‌های CRM ، سازندگان خانه می‌توانند با استفاده از داده‌های CRM خود ، دید عمیق‌تری نسبت به مشتریان به دست بیاورند. هم‌چنین آنها قادر می‌شوند تا از نیازهای مشتریان و قصدهای تجاری و معاملاتی آنان دید خوبی کسب کنند.

بازاریابان می توانند نام ، اطلاعات تماس ، داده‌های جنسیتی ، قومی و اقلیمی جامعه مخاطبان خود را در ارتباطات حرفه‌ای خود بگنجانند.

در این نوشتار ، به مطالعه موردی ۵ روند مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱ پرداختیم. نیز کاربرد آن‌ها را در رشته‌ای از مشاغل به خصوص مورد بررسی قرار دادیم.

اگر نوشتار ما مورد علاقه شما قرار گرفته ، حتما در بخش نظرات دیدگاه‌های خود را بیان بفرمایید.

آژانس معاملات هوشمند

آژانس معاملات هوشمند آکادمی آموزشی همکار golearnwork.com در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ،بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو (سئو) ، بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ، داده کاوی آماری و ... .

مطالب مرتبط
1
سئو تکنیکال چیست؟ 1 دقیقه

سئو تکنیکال چیست؟

آژانس معاملات هوشمند

سئو تکنیکال چیست؟ در کدام طبقه‌بندی سئو قرار می‌گیرد؟ چه جایگاهی دارد و چه تأثیری روی رتبه سایت می‌گذارد؟ بیایید بررسی کنیم. سئو تکنیکال بخشی از سئو داخلی سایت است که همانطور که از نامش پیداست ، روی زیرساخت فنی سایت متمرکز است. و به بهبود عملکرد فنی سایت می‌پردازد. سئو تکنیکال در کنار سئو […]

1 دقیقه

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست؟

آژانس معاملات هوشمند

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست؟ در این مقاله قصد داریم در مورد KPI توضیح داده و انواع و مثال‌های آن را توضیح دهید. با ما همراه باشید. مقدمه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI: Key Performance Indicator) معیارهای تجاری هستند که توسط رهبران کسب و کار و سایر مدیران برای ردیابی و تجزیه و تحلیل عواملی […]

12 thoughts on “دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان سازی و مشاغل مرتبط: بررسی ۵ روند در سال ۲۰۲۱

  1. Mozelle Marv Kong

    After exploring a few of the blog articles on your site, I truly like your technique of blogging. I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Take a look at my web site as well and let me know your opinion. Mozelle Marv Kong

    مارس 1, 2021 - 11:04 ب.ظ
  2. Lyndell Charles Brigitte

    I must express my gratitude for your kindness giving support to persons who must have help on this particular idea. Your personal dedication to passing the solution all over became extraordinarily informative and has constantly encouraged professionals like me to arrive at their dreams. Your valuable recommendations implies this much a person like me and substantially more to my peers. Warm regards; from everyone of us. Lyndell Charles Brigitte

    مارس 2, 2021 - 12:12 ق.ظ
  3. Coraline Morten Bonnette

    Awesome! Its actually amazing paragraph, I have got much clear idea on the topic of from this article. Coraline Morten Bonnette

    مارس 2, 2021 - 6:12 ق.ظ
  4. PKV Games

    You have made some good points there. I looked on the internet to find out more about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.| Flossie Griff Christin

    مارس 5, 2021 - 7:04 ق.ظ
  5. Well I definitely liked studying it. This article offered by you is very effective for accurate planning. Bennie Puddy

    می 27, 2022 - 10:57 ب.ظ
  6. I really like and appreciate your post. Much thanks again. Cool. Wilson Weng

    می 30, 2022 - 11:09 ق.ظ
  7. This is my first time pay a visit at here and i am genuinely impressed to read all at alone place. Jamel Gretz

    ژوئن 9, 2022 - 2:23 ق.ظ
  8. Great article! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the great writing. Kendrick Clute

    ژوئن 22, 2022 - 10:32 ب.ظ
  9. Hey There. I found your blog the use of msn. This is a very smartly written article. Andres Grassle

    جولای 9, 2022 - 2:22 ق.ظ
  10. Wonderful, what a webpage it is! This blog gives useful data to us, keep it up. Desmond Immel

    جولای 11, 2022 - 1:45 ق.ظ
  11. I think everything posted was actually very reasonable. Jean Spoon

    جولای 20, 2022 - 5:02 ق.ظ
  12. Wouw Good Content, bravoo

    جولای 5, 2023 - 2:11 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان